Klium levert aan particulieren, bedrijven en instellingen

De levertijd

Bestellingen die voor 16 uur betaald zijn en op voorraad liggen, verzenden wij dezelfde werkdag nog. In 95% van gevallen ontvang je je bestelling de eerste werkdag na verzending. Producten die Klium voor je moet bestellen bij fabrikanten of leveranciers, worden direct na ontvangst naar je toegestuurd, zonder te wachten tot je hele bestelling compleet is.

De verzendkosten

  • Indien je voor minder dan 50 euro bestelt, betaal je € 4,99 voor het verzenden van producten.
  • Indien je voor 50 euro of meer bestelt, is het verzenden van producten gratis.

De exacte verzendkosten van je bestelling zie je in het overzicht voordat je je bestelling betaalt.

Klium werkt samen met bpost en Getax (zendingen boven 30 kg)

  • bpost: De dag van verzending krijg je een e-mail met daarin de track & trace link.
  • Getax (enkel zendingen boven 30 kg): De dag van verzending krijg je een e-mail met daarin de track & trace link.

Bezorging door bpost



Via de MijnVoorkeuren-dienst van bpost kan je vermijden dat je je pakje mist als je niet thuis bent. Je kan via bpost.be/mijnvoorkeuren instellen wat er in dat geval met jouw pakje moet gebeuren. Je kan instellen dat de postbode het op een door jou gekozen veilige plaats rond het huis levert, het afgeeft bij een door jouw gekozen buur of het in een door jouw gekozen afhaalpunt of Cubee-pakjesautomaat in de buurt levert.

Die voorkeuren worden voor al jouw pakjes toegepast. Zodra er een pakje onderweg is en bpost jouw e-mailadres ontvangen heeft, krijg je van ons een e-mail met een link om jouw pakje te volgen. Via die link kan je ook de leveringsvoorkeuren voor dat ene pakje wijzigen. Je kan vervolgens kiezen of je die aangepaste leveringsvoorkeur enkel voor dat ene pakje wilt toepassen of voortaan voor al jouw pakjes. Als de postbode het pakje geleverd heeft, krijg je van bpost een bevestigingsmail met de plaats van de levering.

Heb je geen leveringsvoorkeuren ingesteld en is er niemand thuis voor de levering van jouw pakje, dan stopt de postbode een afwezigheidsbericht in de brievenbus. Jij (of iemand anders) kan het pakje dan binnen de 14 dagen (de dag waarop de postbode langskwam niet inbegrepen) afhalen in het postkantoor of afhaalpunt dat op het afwezigheidsbericht staat.

Bezorging door Getax



Wordt jouw pakket bezorgd door Getax (zendingen met artikelen boven 30 kg en/of groter dan 1,5 m), dan dient er iemand thuis te zijn op het moment van de bezorging. Indien er niemand aanwezig is, zal de bezorger van Getax een kaartje achter laten. Hierop staat de informatie waarmee je een afspraak kan maken voor een tweede bezorgmoment.

Meer weten?

Neem dan contact op met onze klantendienst. Je kan ons elke werkdag bereiken via info@klium.be en telefonisch op 03 74 000 41 (tussen 09:00 en 16:00).

We helpen je graag!