Volgende betaalmogelijkheden zijn beschikbaar tijdens de order check-out:
Achteraf betalen
Billink voor zakelijke klanten
Billink: heb je een Klium account aangemaakt en ben je een zakelijke klant (BTW nummer toegevoegd in je account)? Heb je ook al een bestelling gedaan met dit account? Dan heb je tijdens de check-out de mogelijkheid om achteraf te betalen met Billink als het bedrag €1000 of minder is. Tijdens de checkout wordt er in realtime een credit check gedaan door Billink. Billink heeft een scoremodel ontwikkeld waarin aanvragers voortdurend worden gescreend. Dit scoremodel is dynamisch, wat wilt zeggen dat nieuwe betaalervaringen en eerdere creditchecks direct worden meegenomen in de score van elke aanvrager. Werd je aanvraag goedgekeurd, dan ontvang je na 14 dagen de factuur van je bestelling rechtstreeks via Billink. Zorg er voor dat je factuur en verzendadres dezelfde zijn. Anders gaat Billink je order niet accepteren. Werd je aanvraag door Billink geweigerd? Kies dan voor een andere betaaloptie. Er kunnen nl. verschillende redenen zijn waarom Billink de aanvraag niet goed heeft gekeurd. Deze gegevens zijn vertrouwelijk en kunnen enkel bij Billink opgevraagd worden. Hiervoor dien je een schriftelijk verzoek in te dienen bij Billink met een kopie van je identiteitskaart.
Er wordt door Klium voor geen enkele betaalmethode extra kosten aangerekend.
Neem dan contact op met onze klantendienst. Je kan ons elke werkdag bereiken via [email protected] en telefonisch op 03 74 000 41 (tussen 09:00 en 16:00). We helpen je graag!