Heb je een klacht of bemerking?

Een klacht over een product of onze dienstverlening kan je indienen per e-mail via [email protected] of telefonisch via 037400041 (op weekdagen tussen 09:00 en 16:00).  We doen ons uiterste best om je zo goed en zo snel mogelijk te helpen.

Ben je toch niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie van Becommerce, Safeshops of de consumentenombudsdienst. Tevens kan je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show&lng=NL).

Safeshops klachtenprocedure: https://www.safeshops.be/nl/consumers-complaints/ of schriftelijk via [email protected]. Adres: Kapelsesteenweg 195/1,2180 Ekeren.

BeCommerce klachtenprocedure: https://www.becommerce.be/klachtenformulier-webshops

Consumentenombudsdienst: https://consumentenombudsdienst.be/nl)

Klium reageert uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht inhoudelijk op de klacht. Dit geldt zowel voor particuliere als zakelijke klachten. Maar natuurlijk proberen we alle klachten zo snel en zo goed mogelijk op te lossen.